Organizatorem projektu „Myśl kreatywnie” jest grupa uczniów z Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Krotoszynie oraz Zespołu Szkół Technicznych w Ostrowie Wielkopolskim. Chcą oni pokazać swoim rówieśnikom, jak bardzo przydatne jest kreatywne podejście do zagadnień, z którymi spotykają się na co dzień. W tym celu zaprosili do projektu ekspertów z poznańskiej spółki Branch Brothers, zajmujących się na co dzień aranżowaniem przestrzeni sprzedażowych z zastosowaniem elementów visual merchadisingu.
– Dzięki naszemu projektowi chcemy promować wśród młodych ludzi nieszablonowe podejście do wyzwań, jakie napotykają oni w codziennym życiu. Mamy nadzieję, że uczestnicy będą z powodzeniem wykorzystywać zdobyte doświadczenia nie tylko podczas lekcji w swoich szkołach, ale także w przyszłym życiu zawodowym. To bardzo uniwersalna wiedza – tłumaczą Bartłomiej Krakowski, kierownik projektu „Myśl kreatywnie” oraz Maciej Czubak, członek zespołu projektowego.
W ramach projektu odbędą się dwa spotkania – „Myślenie lateralne” oraz „Kreatywna autoprezentacja” – podczas których uczestnicy będą mogli rozwinąć swoje umiejętności kreatywnego myślenia pod okiem ekspertów z Branch Brothers.
– Kreatywność jest podstawą sukcesu w branży marketingowej i nie tylko. Myślenie „out of box”, czyli poza utartymi schematami, przydatne jest tak naprawdę w każdym aspekcie życia – podkreśla Joanna Bociąg, konsultant z Branch Brothers, która poprowadzi warsztaty. – Chętnie angażujemy się w inicjatywy, dzięki którym możemy przekazywać swoją wiedzę i doświadczenie uczestnikom warsztatów. Kto wie, być może wśród tych uczniów kryje się przyszła gwiazda marketingu – dodaje.
W projekt zaangażowali się także lokalni partnerzy. Patronat honorowy nad warsztatami „Myśl kreatywnie” objęło Starostwo Powiatowe w Krotoszynie. Z kolei sponsorem strategicznym projektu została firma PROMAX – dostawca usług internetu, telewizji i telefonii na terenie południowej Wielkopolski. Firma ufundowała atrakcyjne nagrody dla uczestników warsztatów.
– Jako przedsiębiorstwu działającemu na rynku lokalnym bliskie nam są przedsięwzięcia realizowane przez mieszkańców naszego regionu, a szczególnie przez młodzież. Cieszymy się, że możemy wesprzeć interesujące pomysły, które aktywizują uczniów i zachęcają ich do nieszablonowego podejścia do życia – mówi Agata Lisiecka, specjalista ds. marketingu i komunikacji PROMAX.
Pierwsze warsztaty odbędą się już 23 lutego 2016, zaś kolejne 1 marca 2016 w siedzibie ZSP nr 2 w Krotoszynie.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?