Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Harcerz na czterech kółkach

Artykuł Sponsorowany
Odrobina nostalgii i niemal każdy przypomni sobie wyjazdy na letnie obozy harcerskie. Spanie pod namiotami, grochówka, gry terenowe – to było coś

Odrobina nostalgii i niemal każdy przypomni sobie wyjazdy na letnie obozy harcerskie. Spanie pod namiotami, grochówka, gry terenowe – to było coś! Scouting to międzynarodowy ruch, częścią którego jest polskie harcerstwo. Co mają do tego samochody? Bardzo dużo!

Škoda to nie tylko najpopularniejsza marka samochodów w Polsce. Należący do koncernu Volkswagena producent od dawna pozycjonuje się jako firma proaktywna, wspierająca turystykę, zdrowy i rodzinny tryb życia. Wpisuje się tym samym w ogólny trend, który coraz silniej pasuje do polskiego krajobrazu. Co ciekawe, budowa takiego wizerunku Škody nie ogranicza się do zabiegów marketingowych. O charakterze producenta świadczy także linia modeli wprowadzanych na rynek.

Trzy najpopularniejsze modele – Octavia, Fabia oraz Rapid, doczekały się wersji Scout/Scoutline. Ich kierowcy nie muszą co prawda należeć do ruchu skautowego, ale niewątpliwie będą mieli możliwość poczuć się trochę jak w harcerstwie. Różnicę między podstawową wersją modelu, a Scout/Scoutline widać na pierwszy rzut oka – w tych drugich producent zmienił stylizację dodając kilka wizualnych detali, dzięki którym samochód jest bardziej drapieżny i off-roadowy. Z praktycznych rozwiązań modele tego typu zyskały nieco mocniejsze silniki, wyższy stan zawieszenia oraz gamę dedykowanych akcesoriów. Bagażnik typu combi zapewnia dużą ładowność. Gama modeli Scout i Scoutline łączy zatem miejską elegancję i terenową funkcjonalność.

Kontynuacją powyższej strategii jest wyzwanie rzucone segmentowi SUV. Škoda do tej pory posiadała w ofercie wyłącznie model Yeti, który nawiązywał do SUVów, ale nie był nim w pełni. Po hucznej premierze Kodiaqa – który na marginesie jest już w sprzedaży, pod koniec marca pierwszy model wyjechał z salonu Škoda Centrum Poznań przy ulicy Głogowskiej/J. Wajsówny 7 – Czesi zapowiedzieli kolejne trzy modele – wzmocnionego Yeti oraz dwa zupełnie nowe SUVy. Przesuwanie oferty w stronę samochodów terenowych dla amatorów jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, ale także doskonałym zabiegiem wpisującym się w wizerunek marki.

Nie ma problemu, żeby po pracy w centrum załadować do bagażnika namiot, wędkę, ponton czy cokolwiek dusza zapragnie i wyjechać na spotkanie z naturą. Rzecz jasna nie stanowi to problemu dla większości aut, ale właśnie Škoda wykorzystała silną potrzebę wielu ludzi do spędzania czasu w środowisku naturalnym i wpisała go w swoje samochody typu Scout/Scoutline oraz nowe SUVy, dając tym samym jasny komunikat klientom – jeśli lubisz aktywnie spędzać czas, rób to ze Škodą!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krotoszyn.naszemiasto.pl Nasze Miasto