Wspieramy Lokalny Biznes

Wspieramy Lokalny Biznes

Pokaż lokalną solidarność i wesprzyj lokalne firmy. Kupuj lokalnie na wynos, jedz lokalnie oraz wydawaj lokalnie. Kliknij i pokaż lokalne serce!

ZAMÓW DO DOMU

Architektura i wyposażenie wnętrz: firmy, które działają w regionie

Architektura i wyposażenie wnętrz: firmy, które działają w regionie

PARTNER OGÓLNOPOLSKI

PYTANIA I ODPOWIEDZI

10 rzeczy, które warto wiedzieć o pracy sezonowej w Polsce i Unii Europejskiej

10 rzeczy, które warto wiedzieć o pracy sezonowej w Polsce i Unii Europejskiej

Pracują na zmywaku, a mają wykształcenie wyższe. Oto prawda o imigrantach w Polsce

Pracują na zmywaku, a mają wykształcenie wyższe. Oto prawda o imigrantach w Polsce

Tarcza antykryzysowa

Komisje senackie chcą objąć więcej branż tarczą 6.0 Będą dofinansowania miejsc pracy

Komisje senackie chcą objąć więcej branż tarczą 6.0 Będą dofinansowania miejsc pracy

Firmy z powiatu krotoszyńskiego z rządową pomocą

Firmy z powiatu krotoszyńskiego z rządową pomocą

przedsiębiorca online

Komu przysługuje zwolnienie ze składek ZUS od 15 października? Sprawdź

Komu przysługuje zwolnienie ze składek ZUS od 15 października? Sprawdź

Jak promować biznes online podczas epidemii koronawirusa?

Jak promować biznes online podczas epidemii koronawirusa?

Pożyczka 5000 zł. Tego terminu musisz pilnować

Pożyczka 5000 zł. Tego terminu musisz pilnować

poradnik pracownika

Wady i zalety pracy tymczasowej. Zobacz, czy warto zostać pracownikiem tymczasowym

Wady i zalety pracy tymczasowej. Zobacz, czy warto zostać pracownikiem tymczasowym

10 najlepiej opłacanych zawodów dla freelancera. Te stawki są zawrotne!

10 najlepiej opłacanych zawodów dla freelancera. Te stawki są zawrotne!

wiadomości biznesowe

Prezes ORLEN S.A.: Grupa ORLEN będzie przewidywalna i przejrzysta

Prezes ORLEN S.A.: Grupa ORLEN będzie przewidywalna i przejrzysta

Luksus w PRL, czyli PEWEX. To można było kupić tylko w sklepach PEWEX. Zobacz!

Luksus w PRL, czyli PEWEX. To można było kupić tylko w sklepach PEWEX. Zobacz!

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations