W okresie stanu epidemii bezpośrednia obsługa klientów będzie realizowana po wcześniejszej rezerwacji wizyty, której można dokonać:
1. Na stronie internetowej (kliknij)
2. Pod numerem telefonu 62 725 42 56 w. 304 (rejestracja pojazdów)
3. Pod numerem telefonu 62 725 42 56 w. 305 (prawa jazdy i zezwolenia)
- Podczas rezerwacji wizyty, generowany jest specjalny KOD CYFROWY. W Wydziale Komunikacji i Dróg, należy pojawić się z najpóźniej 5 minut przed umówioną godziną spotkania. Rezerwację należy potwierdzić w biletomacie systemu kolejkowego, znajdującym się w holu Wydziału Komunikacji i Dróg, wpisując otrzymany KOD CYFROWY (przycisk „Potwierdzenie umówionej wizyty”). Urządzenie wygeneruje bilet z numerem, który należy zachować i oczekiwać na skierowanie do odpowiedniego stanowiska. Brak potwierdzenia rezerwacji w biletomacie spowoduje anulowanie wizyty - informuje Janusz Hyliński, Naczelnik Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Krotoszynie.
Godzina rezerwacji wizyty jest określona orientacyjnie. Rozpoczęcie obsługi może ulec nieznacznemu opóźnieniu, w zależności od zakończenia obsługi poprzedniego klienta.
POLECAMY RÓWNIEŻ:
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?