Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Dino Polska S.A. to jedna z najszybciej rosnących sieci handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce

Marcin Szyndrowski
Arch. NM
Dino Polska S.A. otworzyła w 2017 roku 147 nowych sklepów wobec 123 rok wcześniej, co oznacza wzrost o 20% rok do roku. W samym IV kwartale sieć uruchomiła 57 sklepów i według stanu na 31 grudnia 2017 liczy już 775 placówek.

Rok 2017 był kolejnym okresem dynamicznego rozwoju organicznego. Zwiększaniu skali działalności Spółki sprzyjała dobra sytuacja rynkowa, w tym wzrost konsumpcji i powrót inflacji.

- W 2017 roku otworzyliśmy rekordową liczbę nowych sklepów w historii działalności Spółki. Zgodnie z zapowiedziami przekroczyliśmy liczbę otwarć z 2016 r. W II połowie roku, a szczególnie w IV kwartale, przyspieszyliśmy proces otwierania nowych placówek. Stopniowo zwiększamy także bank ziemi pod budowę nowych marketów. Przyjęty model biznesowy oraz posiadanie własnych gruntów i nieruchomości daje nam większą elastyczność działania i umożliwia szybki rozwój – mówi Szymon Piduch, Prezes Zarządu Dino Polska S.A.

center>

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: Dino Polska S.A. to jedna z najszybciej rosnących sieci handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce - Krotoszyn Nasze Miasto

Wróć na krotoszyn.naszemiasto.pl Nasze Miasto