Chyba każdy rowerzysta choć raz oddał swój jednoślad do naprawy, wierząc w uczciwość serwisanta © pixabay/zdj. ilustracyjne
[4/11]

Nie daj się przekręcić i sprawdź koniecznie jak niektórzy oszukują swoich klientów [LISTA PRZEKRĘTÓW]

Chyba każdy rowerzysta choć raz oddał swój jednoślad do naprawy, wierząc w uczciwość serwisanta. Przyjeżdżamy z przebitą dętką i płacimy za nową. Po jakimś czasie dętka znów jest do wymiany, idziemy do innego serwisu i okazuje się, że... nowa jest w rzeczywistości poprzednią, lecz załataną dętką. Innym zabiegiem jest szlifowanie zębatek, żeby wyglądały jak nowe.

Według Słownika Języka Polskiego określenie kogoś Januszem - ukazuje małomiasteczkowość, ignorancję oraz święte przekonanie, że „ja wiem lepiej”. Tacy są m.in. "Janusze biznesu" - osoby, które kombinują, żeby jak najwięcej zarobić kosztem niewiedzy klienta. Lub wykorzystują swoje cwaniactwo kosztem innych. Zobaczcie, w jaki sposób "Janusze biznesu" starają się nas oszukać lub dają popis swojej ignorancji obrażając klientów. Posługujcie się klawiszami strzałek na klawiaturze, myszką lub gestami.