Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Sieć sklepów Dino odkryciem roku

Paulina Kaszuba
Krotoszyńskie przedsiębiorstwo zostało laureatem plebiscytu Laur Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku 2011

Tytuł "Odkrycie Roku" przyznawany jest firmom, które w pozytywny sposób zwróciły na siebie uwagę konsumentów. Taką nagrodę otrzymują tylko nieliczne firmy czy producenci. O tytule dla sieci marketów poinformowała Rzecz o Biznesie (dodatek do dziennika Rzeczpospolitej). Konkurs miał formę sondażu, a głosy konsumentów zbierane były telefonicznie lub drogą elektroniczną.

Kategorię Odkrycie Roku, w której została wyróżniona sieć Dino, stworzono z myślą o markach nowych, innowacyjnych i wyróżniających się na rynku. Jak podkreśla Marta Sawicka, rzecznik prasowy sieci Dino, to wyróżnienie jest dla nich szczególnie cenne.

Czytaj także: Krotoszyn - Dino Polska najlepsze w zestawieniu gazel biznesu

- Jesteśmy dumni, że nasz wysiłek i praca zostały wysoko uznane i dołączyliśmy do grona najlepiej postrzeganych marek w Polsce. Uhonorowanie tym laurem jest najwyższą aprobatą konsumentów i rekomendacją sieci Dino. Wąskie grono zwycięzców potwierdza wagę, prestiż i elitarność tej nagrody.
Warto dodać , że Dino Polska to 122 sklepy na terenie sześciu województw: wielkopolskiego, kujawsko- pomorskiego, dolnośląskiego, lubus-kiego, opolskiego i łódzkiego. Sieć marketów Dino ciągle inwestuje w nowe placówki. Do końca tego roku ma zostać otwartych 40 nowych marketów tej sieci - w tym kolejny market w Krotoszynie, tym razem przy ul. Kobylińskiej.

Do sieci marketów trafiły już także produkty poznańskiej Mleczarni Naramowice, a to z tego powodu, że kroto-szyńska spółka BT Develop-ment, należąca do Tomasza Biernackiego ( głównego udziałowca Dino Polska) kupiła naramowicką mleczarnie. Wyroby z mleczarni nie zawierają konserwantów i dlatego są całkowicie bezpieczne i naturalne.

Jak podkreśla Szymon Pi-duch, prezes zarządu sieci Dino dzięki konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju, rok 2011 będzie przełomowym rokiem dla ekspansji marketów.

- W latach 2011/2012 zamierzamy wydać na inwestycje ok. 130 milionów złotych, m.in. na rozbudowę Centrum Logistycznego w Krotoszynie oraz innowacyjne rozwiązania IT.

Początki sieć marketów Dino sięgają roku 1999 . Obecnie firma zatrudnia już ponad 2.300 pracowników. W czerwcu ubiegłego roku fundusz Enterprise Investor nabył 49 proc. udziałów sieci. Pozyskany w ten sposób kapitał pozwoli na zintensyfikowanie rozwoju firmy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krotoszyn.naszemiasto.pl Nasze Miasto