Wszyscy podróżni, którzy przez wtorkową awarię systemu utknęli w pociągach albo peronach w oczekiwaniu na odjazd i dalszą podróż, mogą liczyć na odszkodowania. PKP w pełni zwróci nam również pieniądze za podróż taksówką, jeśli wynikała ona z paraliżu komunikacyjnego na dworcu Poznań Główny.
Aby uruchomić procedurę reklamacyjną należy udać się do kasy na jakiejkolwiek stacji kolejowej. W okienku musimy pokazać nasz rachunek, a przewoźnik zajmie się resztą.
Przypomnijmy, że dramatyczne opóźnienia w kursowaniu pociągów, które mieliśmy na początku tego tygodnia, spowodowane były montażem i testami nowego systemu sterowania ruchem kolejowym, który był wprowadzany przez PKP PLK. Prace zakończyły się we wtorek nad ranem, jednak po kilku godzinach doszło do jego awarii.
Zobacz także: Awaria komputera na poznańskim dworcu głównym
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?