Tytuł Gazeli Biznesu nie przyznaje żadne jury. Firmy same muszą na niego zapracować, osiągając coraz lepsze wyniki w kolejnych latach. O miejscu w rankingu decyduje bowiem procentowy przyrost obrotów, który firma osiąga w ciągu trzech lat. Opracowaniem zestawienia na zlecenie "Pulsu Biznesu" zajmuje się wywiadowania gospodarcza Coface, wyspecjalizowana w gromadzeniu i opracowywaniu informacji o firmach. Na tegoroczną listę, która powstała na podstawie wyników firm z lat 2008-2010 , kiedy gospodarka przyśpieszała zakwalifikował się 3779 przedsiębiorstw. Krotoszyńskie Dino zostało wybrane najlepszym.
Czytaj także: Sieć sklepow Dino odkryciem roku
Dino Polska, do której należy sieć marketów, powstała w Krotoszynie w 1999 roku. Tomasz Biernacki, twórca i główny udziałowiec spółki, po trzech latach zainteresował marketowym biznesem Szymona Piducha, który od 2002 roku jest prezesem firmy.
- Okazało się że na rynku jest miejsce dla sieci mniejszych sklepów, w których ludzie chcą robić szybkie, codzienne zakupy. Od kiedy trafiłem do firmy, otwieraliśmy 10 marketów rocznie- wspomina Szymon Piduch.
Obecnie sieć liczy 138 marketów, każdy o powierzchni około 400 m kw. Większość w województwach dolnośląskim i wielkopolskim. W połowie 2011 roku Dino Polska przejęła 100 proc. udziałów Mleczarni Nara-mowice, której produkty są już dostępne w sklepach.
Gazele, które znalazły się na tegorocznym zestawieniu udowodniły, że wahania koniunktury w ostatnich latach nie zachwiały ich stałym rozwojem.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?